تحقیق درباره مقدمه ای بر داده کاوی در پایگاه داده
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تحقیق درباره مقدمه ای بر داده کاوی در پایگاه داده

تحقیق درباره مقدمه ای بر داده کاوی در پایگاه داده

فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 24 صفحه مقدمه امروزه با گسترش سيستم هاي پايگاهي و حجم بالاي داده ها ي ذخيره شده در اين سيستم ها، نياز به ابزاري است تا بتوان داده هاي ذخيره شده پردازش کرد و اطلاعات حاصل از اين پردازش را در اختيار کاربران قرار داد. با استفاده ار پرسش هاي ساده در SQL و ابزارهاي گوناگون گزارش گيري معمولي، مي توان اطلاعاتي را در اختيار کاربران قرار داد تا بتوانند به نتيجه گيري در مورد داده ها و روابط منطقي ...


  • پایان نامه، مقاله، پروژه، تحقیق - داده کاوی پایگاه داده

    thesis-article.mihanblog.com/post/273

    داده کاوی مرحله ای از فرآیند کشف دانش می باشد و شامل الگوریتم های مخصوص داده کاوی است بطوریکه تحت محدودیت های مؤثر محاسباتی قابل قبول، الگوها و یا مدل ها را در داده کشف می کند.

  • مقدمه ­ای بر داده ­کاوی

    tazetarinha..com/post/5111/-مقدمه-ای-بر-داده...

    تحقیق فوق در مورد مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش که به شرح زیر مفاهیم پایه در داده کاوی تاریخچه داده کاوی انبارش داده ها عملیاتهای داده کاوی مدلسازی پیشگویی ...

  • مقاله : مقدمه ای بر داده كاوي

    com..com/post/859

    مقاله : مقدمه ای بر داده كاوي فرمت : word تعداد صفحه : 15 قیمت : مبلغ ۲ هزار تومان چکیده در حال حاضر فناوری های زیادی برای جمع آوری و ذخیره ی داده ها وجود دارند که منجر به تولید حجم عظیمی از داده ها و رشد سریع هر ساله ی آن ها می شود.

  • دانلود رایگان تحقیق و مقاله درباره داده کاوی در پایگاه ...

    www.dlbartar.com/پایان-نامه-داده-کاوی-پایگاه...

    پروژه ، تحقیق مقاله و پایان نامه ای از رشته کامپیوتر درباره داده کاوی در پایگاه داده های بزرگ را برای شما دوستان محترم آماده دانلود کرده ایم.

  • تحقیق : داده کاوی

    com..com/post/250

    تحقیق : بررسی ‏پایگاه داده و کاربرد آن در‏ پزشکی از راه دور‏‎ Databases Telemedicine ‎ »» دوشنبه 07 مهر 1393 پروژه : بررسی ساختار و اساس کار دستگاه ها و شبکه های ‏ATM‏ ‏ »» شنبه 29 شهریور 1393

  • مقاله در مورد داده کاوی در پزشکی

    magirans.com/مقاله-در-مورد-داده-کاوی-در...

    داده کاوی را می‌توان حاصل سیر تکاملی طبیعی تکنولوژی اطلاعات دانست، که این سیر تکاملی ناشی از یک سیر تکاملی در صنعت پایگاه داده، نظیر: عملیات جمع آوری داده‌ها و ایجاد پایگاه داده، مدیریت ...

  • تحقیق درباره داده کاوی - asemankafinet.ir

    www.asemankafinet.ir/تحقیق-درباره-داده-کاوی

    باسمه تعالي . نگاهی بر داده کاوی و کشف قوانین وابستگی . چکیده: با افزايش سيستمهاي كامپيوتر و گسترش تكنولوژي اطلاعات , بحث اصلي در علم كامپيوتر از چگونگي جمع آوري اطلاعات به نحوه استفاده از اطلاعات منتقل شده است .

  • مقالات ISI داده کاوی : 357 مقاله انگلیسی + ترجمه فارسی

    isiarticles.com/topic/511

    داده کاوی، پایگاه‌ها و مجموعه‌های حجیم داده‌ها را در پی کشف واستخراج دانش، مورد تحلیل و کند و کاوهای ماشینی (و نیمه‌ماشینی) قرار می‌دهد.

  • مقاله در مورد پایگاه داده

    nabproje..com/post/9444/-مقاله-در-مورد...

    مقاله در مورد پایگاه داده دسته: کامپیوتر بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 20 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 13 پایگاه داده ، مجموعه‌ای از اقلام اطلاعاتی ساخت یافته است از آنجا كه آرایش داده‌ها قابل پیش‌بینی است،می ...

  • مقدمه ای بر بانک های اطلاعاتی NoSQL | مهندسی داده

    www.bigdata.ir/1394/01/مقدمه-ای-بر-بانک-های...

    در چند سال اخیر، دنیای پایگاه‌هاي داده nosql با پروژه‌هاي جذاب و هیجان‌انگیز جدیدی به همراه ادعاهای بلندپروازانه و مشاجره‌هاي مختلف پر‌شده است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: